073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול דרוש/ה אחראי/ת סושיאל ופרויקטים למחלקת השיווק

העבודה בימים א-ה

התפקיד כולל

·      אחריות מלאה על כל פלטפורמות הדיגיטליות של המשרד: אינסטגרם, לינקדאין, פייסבוק והאתר המשרדי

·      ניהול פרויקטים: אחריות על פרויקטים שיווקים : מועדון בוגרים, פרויקט NEXT GEN  ועוד.

·      עבודה משותפת עם מחלקת השיווק ושותפי המשרד: שיתוף פעולה עם צוותי השיווק והמדיה הדיגיטלית במשרד להפקת חומרים שיווקיים, עזרה בהכנה של מצגות, דוחות ועריכת תוכן שיווקי . 

 

פרופיל נדרש

·      השכלה: תואר ראשון בתחום רלוונטי, או תחומים משיקים – חובה (תואר שני יתרון)

·       ניסיון מקצועי: ניסיון קודם בתחום השיווק – 3-5 שנים בתפקיד דומה - חובה. 

·      יכולות ניהול פרויקטים: יכולת ניהול משימות מורכבות בו זמנית, יכולת תיעדף וביצוע מספר משימו במקביל.

·      כישורים שיווקיים: ניסיון בקידום מותגים ויצירת אסטרטגיות שיווקיות ממוקדות. הכרה עם כלים שיווקיים ודיגיטליים וכן עבודה עם פלטפורמות סושיאל.

·      יכולות אנליטיות: יכולת לאסוף ולנתח נתונים, ולהסיק מהם מסקנות עסקיות שמסייעות לפיתוח עסקי.

·      אנגלית ברמה גבוהה: יכולת דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה, כולל כתיבה שיווקית ועסקית.

·      יכולת בין אישית גבוהה: יצירת קשרים בין-אישיים מעולים, כולל יצירת קשרים עם לקוחות ושותפים עסקיים.

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

בין א-ה במשרה מלאהבמסגרת התפקיד:·      ניהול צוות אחקה ותפעול וכן מתן מענה מידי לצורכי המשרד.בניית תקציב שנתי וכן מעקב אחר תכנון מול ביצוע·      עבודה מול גורמים חיצוניים לרבות ספקים חיצונים, שוכרי משנה, ניהול מכרזים ומו"מ.·      אחריות וניהול תחום הנגישות וכן תחום בטיחות המשרד.·      הובלת תחום איכות הסביבה וקיימותמה אנחנו מחפשים:·      תואר ראשון...
 העבודה במשרה מלאה שעות המשרה 8:00 עד 16:00 + תורנות יום שישי 08:30 עד 12:30 (4 שעות) אחת לחודש וחצי.נכונות לביצוע משמרת כפולה פעם-פעמיים בחודש בהתאם לצורך.התפקיד כולל:אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד.תנאי העסקה דרישות התפקיד:ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות.אנגלית ברמה טובה (בעיקר בדיבור).עברית רהוטה.שליטה מלאה ב –Out...
העבודה בימים א'- ה' בין השעות 9:30-15:00(גמיש)התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות, מתן מענה אישי ומקצועי לשותף, התנהלות מול לקוחות גדולים, הגשות בנט המשפט, אירוח, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות הפקיד: ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה...