073-2270270

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למשרד עו"ד בב.ס.ר דרוש/ה מנהלת משרד

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00

התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה.


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 (גמיש עד 16:00)העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, זום, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- יתרון משמעותיאחראיי/ת, "ראש גדול ", רצון ויכולת למידה וכן יכולת עבודה עצמית....

כבר 3 מועמדויות הוגשו

משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 8:00-16:30התפקיד כולל: סריקות, כריכות לבתי משפט, פתיחת תיקים בעודכנית, דיווח שכ"ט, העברת מסמכים למומחיםהכנת כריכות לבתי משפט, התעסקות במכרזים כגון: חתימות, טפסים, תעודות.דרישות:יכולת עבודה תחת ריבוי משימות, תיוקים, הכנת כריכות לבתי משפט ידע בתוכנת עודכנית – יתרוןידע בנט המשפט – יתרוןנכונות ללמידה, יחסי אנוש מעולים...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:00-17:00 פעם בשבוע עד 15:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות המייסד, הכנה וסיכום פגישות, מתן מענה אישי ומקצועי, הכנת מצגות, טבלאות, הכנת מסמכים ופרוטוקולים, סיוע במערך השיווקי ורשתות חברתיות .דרישות: תואר ראשון - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, שליטה בסביבה ממוחשבת - חובה. אנגלית ברמה טובה - חובה, ראיה מרחבית ויכולת עבודה תחת לחץ....