073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

לצוות הבילינג והגבייה במשרד גדול ומוביל הממוקם בת"א דרוש/ה רכז/ת שכר.

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.

תחומי אחריות:

  • הזנת שעות נוכחות ותקן.
  • הזנת ניצול ימי חופשה ומחלה.
  • טיפול שוטף בדוחות נוכחות של כלל העובדים.
  • טיפול בקליטת עובדים חדשים .
  • טיפול בסיומי העסקה.
  • ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון.
  • הפקת דוחות אקסל.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם מתחום הכספים- חובה.
  • תעודת חשבת שכר+ הנהלת חשבונות 1+2- יתרון.
  • ניסיון במערכות חילן- יתרון .
  • ניסיון בחשבשבת- יתרון.
  • שליטה ב- EXCEL- חובה.
  • סדר, ארגון וחשיבה אנליטית.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

עבודה במשרה מלאה 9:00-18:00 גמיש מעטהתפקיד כולל: ניהול שוטף של פעילות המשרד – תיאום פגישות, תיעדוף משימות, טיפול בפניות לקוחות ותמיכה כללית בעבודת עורכי הדיןניהול צוות אדמיניסטרטיבי – קליטה, הכשרה, חלוקת עבודה, מעקב ביצוע והובלה לעמידה ביעדיםבקרת איכות שירות – הקפדה על תגובה מהירה, מדויקת ומכבדת ללקוחות (ישראלים וזרים), ניהול ממשקי שירות בעברית ואנגליתתמיכה בהנהלה – ליווי תהליכים רוחביים, הכנת חומרים לפגישות, תמיכה בניהול פרויקטיםממשק עם לקוחות וספקים – טיפול בחוזים, תשלומים, גבייה, עבודה שוטפת ...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 (גמיש עד 16:00)העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, זום, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- יתרון משמעותיאחראיי/ת, "ראש גדול ", רצון ויכולת למידה וכן יכולת עבודה עצמית....