073-2270270

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למשרד עו"ד ייחודי דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עבודה במשרה מלאה 9:00-18:00 גמיש מעט

  • התפקיד כולל: ניהול שוטף של פעילות המשרד – תיאום פגישות, תיעדוף משימות, טיפול בפניות לקוחות ותמיכה כללית בעבודת עורכי הדין
  • ניהול צוות אדמיניסטרטיבי – קליטה, הכשרה, חלוקת עבודה, מעקב ביצוע והובלה לעמידה ביעדים
  • בקרת איכות שירות – הקפדה על תגובה מהירה, מדויקת ומכבדת ללקוחות (ישראלים וזרים), ניהול ממשקי שירות בעברית ואנגלית
  • תמיכה בהנהלה – ליווי תהליכים רוחביים, הכנת חומרים לפגישות, תמיכה בניהול פרויקטים
  • ממשק עם לקוחות וספקים – טיפול בחוזים, תשלומים, גבייה, עבודה שוטפת עם מערכות ניהול משרדיות
  • הובלת שגרות עבודה – ישיבות צוות, דיווחים, תקשורת פנימית וניהול יומן משרד

 

כישורים נדרשים:

  • ניסיון בניהול משרד – חובה
  • ניסיון בעבודה במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול צוות והובלת תהליכים רוחביים
  • שליטה מלאה ביישומי מחשבOffice, Outlook, , מערכות CRM
  • שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית (דיבור, כתיבה, ניסוח) – חובה
  • רוסית – יתרון
  • ייצוגיות, סדר, דיוק, אחריות, יכולת עמידה בלחץ וניהול משימות מרובות
  • יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות, ראייה מערכתית ו"ראש גדול"
  • מחויבות לזכויות אדם


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.תחומי אחריות: הזנת שעות נוכחות ותקן. הזנת ניצול ימי חופשה ומחלה. טיפול שוטף בדוחות נוכחות של כלל העובדים. טיפול בקליטת עובדים חדשים . טיפול בסיומי העסקה. ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון. הפקת דוחות אקסל.  דרישות התפקיד: ניסיון קודם מתחום הכספים- חובה. תעודת חשבת שכר+ הנהלת חשבונות 1+2- יתרון. ניסיון במערכות חילן- יתרון . ניסיון בחשבשבת- יתרון. שליטה ב- EXCEL- חובה. סדר, ארגון וחשיבה אנליטית. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. ...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 (גמיש עד 16:00)העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, זום, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- יתרון משמעותיאחראיי/ת, "ראש גדול ", רצון ויכולת למידה וכן יכולת עבודה עצמית....