למשרד בינוני בגודלו, איכותי ומדורג באזור בני ברק דרוש/ה מזכיר/ה
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00
התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור, פתיחת תיקים, התנהלות מוך מסמכים משפטיים, טאבו, רשות מקרקעין, העברת כספים ואיסוף חומר לרו"ח.
דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון.
המשרה אויישה בתאריך
16/11/2025
איך מתקבלים למשרה כזו?
-
01ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
-
02מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
-
03מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
-
04מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
-
05נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
-
06פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש
משרות חמות
73743
73735
73721
