מתמחה בלשכת לוד -נציבות תלונות הציבור
לשכת לוד היא לשכה אזורית לקבלת קהל בנציבות תלונות הציבור והיא פועל להנגשת הנציבות לפריפריה ולאוכלוסיות ראויות לקידום.
כמו כן, הלשכה אחראית על בירור תלונות על מספר גופים ובהם רשויות מקומיות ורשות מקרקעי ישראל.
המתמחה עוסק/ת בבירור בבירור תלונות מן הציבור וכן מסייע/ת במחקר ואיתור חומר משפטי ובהכנת חוות דעת וסיכומים בתיקים מורכבים. במידת הצורך המתמחה מקבל קהל, משתתף בדיונים פנימיים ובפגישות עם גופים נלונים וגורמים נוספים.
כישורים נדרשים: חשיבה משפטית ברמה גבוהה, מוטיבציה, מחויבות גבוהה לשירות הציבורי, יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה ויחסי אנוש מצוינים.
על המועמד לצרף לבקשתו את המסמכים הבאים:
א. מסמך ובו קורות חיים מפורטים; ב. גיליונות ציונים מעודכנים הכוללים ממוצע משוקלל מכל שנות הלימוד במסמך רשמי של המוסד שבו למדו; ג. תעודות בגין השכלה נוספת ד. המלצות; ה. תעודת בוגר במשפטים או אישור של מוסד מוכר כהגדרתו בכללי לשכת עורכי הדין (רישום מתמחים ופיקוח על התמחות), התשכ"ב-1962, המעיד כי המועמד מצוי בשנת הלימודים השלישית או כי הוא סיים את שנת הלימודים השלישית לקראת תואר בוגר במשפטים; ו. עבודה משפטית שכתב/ה המועמד/ת.
זימון לראיון יותנה במילוי טופס הצהרה בדבר קרובי משפחה ובדבר ניגוד עניינים - שיישלח למועמדים שיוחלט לזמנם לראיון.
המועד האחרון להגשת המועמדות הוא 10.12.25, המשרד רשאי להאריך מועד זה.
סרטון תדמית
https://www.youtube.com/watch?v=dSa_fLpSkGE
איך מתקבלים למשרה כזו?
-
01ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
-
02מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
-
03מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
-
04מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
-
05נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
-
06פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש
משרות חמות
