073-2270270

למשרד עו"ד מהגדולים והמובילים, היושב בת"א דרוש / ה רפרנט/ית גבייה

-       אחריות מלאה על תהליכי הגבייה במשרד: מעקב, בקרה ועמידה ביעדי גבייה מוגדרים.

-       ניהול קשר שוטף ורציף עם לקוחות המשרד, כולל מענה מקצועי לפניות ושאלות בנושאים פיננסיים.

-       עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות המשפטי ועם הנהלת המשרד לצורך פתרון חסמים ושיפור תהליכים.

-       הפקת דוחות תקופתיים, ניתוח נתונים כספיים ומתן המלצות לשיפור ביצועים ומדדים.

 

דרישות התפקיד

-       השכלה רלוונטית בתחום הפיננסים / הנהלת חשבונות.

-       ניסיון מוכח בגבייה ובניהול קשרי לקוחות – יתרון משמעותי לניסיון במשרד עורכי דין.

-       יכולת ניהול מו"מ, גישה אסרטיבית בשילוב תודעת שירות גבוהה, והתנהלות מקצועית מול לקוחות עסקיים גדולים.

-       יכולת עבודה עצמאית בצד עבודת צוות, חשיבה יצירתית ופתרון בעיות בזמן אמת.

-       שליטה מלאה ביישומי Office, ובפרט Excel.

-       אנגלית ברמה טובה.

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה א'-ה' בין השעות: 16:00-21:00 שישי אחת לחודש התפקיד כולל: * מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול יומן * שיחות ועידה * ראש גדול, חרוצה, מוסר עבודה גבוה.דרישות התפקיד: * הכרת מערכות Outlook, טימס/זום * אנגלית ברמה גבוהה / שפת אם * זמינות מיידית. * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחות ...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה של המשרד, קבלת קהל, מענה טלפונית וניתוב שיחות, ניהול יומן רישום אורחים, מתן שירות לשותפים ועורכי דין, קבלת דואר, ראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.תחומי אחריות: הזנת שעות נוכחות ותקן.הזנת ניצול ימי חופשה ומחלה.טיפול שוטף בדוחות נוכחות של כלל העובדים.טיפול בקליטת עובדים חדשים .טיפול בסיומי העסקה.ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון.הפקת דוחות אקסל. דרישות התפקיד: ניסיון קודם מתחום הכספים- חובה.תעודת חשבת שכר+ הנהלת חשבונות 1+2- יתרון.ניסיון במערכות חילן- יתרון .ניסיון בחשבשבת- יתרון.שליטה ב- EXCEL- חובה.סדר, ארגון וחשיבה אנליטית.יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות....