כבר 68 מועמדויות הוגשו
דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות תותח/ית לתפקיד מקצועי ומרתק.
החברה נותנת שירותים בתחום ניהול תכניות אופציות והטבה לעובדים וכן בתפעול בעסקאות של מיזוגים ורכישות.
לקוחות החברה הם חברות אסטרטגיות מעולם ההייטק ומנהל /ת תיק הלקוח נמצא /ת בקשר ישיר מול גורמים בכירים מאותן חברות.
תפקיד עם הרבה אחריות, אתגר ועצמאות וכולל בתוכו:
מתן תמיכה, מידע וליווי מקצועי שוטף.
הכנה וקריאה של הסכמים, ניהול מסדי נתונים ומאגרי מידע, עריכת חישובי מס, תפעול עסקאות מיזוגים ורכישות ועוד.
עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים.
דרישות:
אנגלית ברמה טובה מאוד (רוב ההתכתבויות במיילים הינם בשפה האנגלית).
שירותיות, רצון ויכולת ללמוד תחום חדש ומרתק.
דיוק ויכולת קבלת החלטות מהירה.
איך מתקבלים למשרה כזו?
-
01ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
-
02מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
-
03מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
-
04מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
-
05נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
-
06פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש
משרות חמות








