073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 21 מועמדויות הוגשו

חברת נדל"ן בת"א מחפשת פקיד/ת קבלה.

העבודה בימים א'-ה', בין השעות 08:45-17:30

העבודה כוללת: ניהול יומנים מורכבים, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, דאגה לאורחים מחו"ל, דאגה לנראות המשרד, עזרה בניהול פרויקטים, הצעות מחיר, מו"מ, הכנת דוחות ועוד, הזמנת ציוד, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד: אנגלית ברמה גבוהה לצורך שיחות - חובה, ניסיון אדמיניסטרציה קודם - יתרון משמעותי.

המשרה אויישה בתאריך 26/12/2019

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-17:00 או 9:00-18:00 גמיש מעטהתפקיד כולל: אחריות על עמדת הקבלה, מענה טלפוני, ניתוב שיחות, העברת הודעות לגורמים שונים. אחריות על כיבוד וקבלת אורחים, ניהול זמינות וסידור חדרי ישיבות, טיפול בדואר ושליחים, ניהול יומן שותפים וקביעת פגישותדרישות התפקיד:ניסיון בניהול יומנים - חובה.ייצוגיות ותודעת שירות גבוהה- חובהידע בתוכנות Office- חובהניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי....
העבודה בימים א-ה מלאה בין 9:30-17:00/18:00התפקיד כולל: מתן מענה לבעלים, תיאום פגישות מרובי משתתפים, סיוע בפרוייקטים, התנהלות מול בכירים גורמי חוץ ופנים, קשר שוטף עם לקוחות, הכנת קפה, אירוח, הדפסות, כריכות, הגשת שתיה, טיפול במיילים ובאדמיניסטרציה השוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון, אנגלית ברמה טובה....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:00התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....