073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 14 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד מוביל בבורסה דרוש/ה מזכיר/ת קבלה ערב

4 ימים בשבוע: בין ראשון לחמישי (חובה זמינות לעבודה בימי שני ושלישי) שעות המשרה 15:30 עד 21:00 + תורנות יום שישי 08:30 עד 12:30

התפקיד כולל: אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים, עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד.

דרישות התפקיד: ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה, אנגלית ברמה טובה (בעיקר בדיבור), עברית רהוטה, שליטה מלאה ב –Outlookתכונות וכישורים אישיים: רמה בינאישית גבוהה, ייצוגי/ת, שירותיות גבוהה, עבודה בצוות, פרואקטיביות, יסודיות, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס ונכונות להשקעה גבוהה.

המשרה אויישה בתאריך 08/06/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות, השגת שיחות, קבלת קהל, כריכות, הדפסות, מיילים, סיוע בעניינים אישיים ומקצועיים,במידת הצורך גיבוי בעמדות השונות ותמיכה במערך הבק אופיס.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ניהול בין 4-8 יומנים - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה....
העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-17:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, הזמנת ציוד, דואר, מתן מענה אישי, הגשות שלחויות, הדפסות, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה...

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה במשרה מלאה בין 9:00-17:30 אין גמישות.התפקיד כולל: מענה טלפוני, אירוח, הזמנות ציוד, שלחויות, סריקות, כריכות ופקסים, טיפול בדואר נכנס ויוצא ,אירוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- יתרון, ...