073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

המעסיק כבר זימן 2 לראיון

למשרד עו"ד מוביל בת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד החלפה לחל"ד

העבודה בימים א-ה למשרה מלאה

התפקיד כולל: עבודה בצמוד לשותפים המנהלים בחברה

ניהול מקצועי של צוות המזכירות

בקרה על תהליכי עבודה, אחריות על התפעול והאחזקה השוטפים של המשרד- הזמנות מכולת, כיבוד, ציוד משרדי ועוד, טיפול בתשלומי ספקים, מעקב הוצאות ועוד.

קופה קטנה

ניהול תקציב

הכנת משכורות

מתן מענה וסיוע לרו"ח של החברה

חיובי עובדים – מעקב דיווח וניתוח נתונים

שיווק – פרסום חוזרי לקוחות ופרסומים ברשתות החברתיות

תפעול וארגון אירועי רווחה – מתנות עובדים, ארוחות, נסיעות חו"ל ועוד

עבודה צמודה עם ספק IT וחברת אבטחת מידע בכל הקשור בניהול ועדכון החומרה והתוכנה, בדיקות חוסן, גיבויים, כספות ועוד

דרישות התפקיד:ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר של 5 שנים לפחות – חובה!

ניסיון בניהול עובדים – חובה!

שליטה מלאה ביישומי OFFICE – חובה!

אוריינטציה טכנולוגית גבוהה – חובה!

יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות מפותחת


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א' - ה' נכונות למשרה מלאה – 8:00-17:00 ולעיתים 9:00-18:00 עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.עבודה מול שאר המחלקות בחברה.עיסוק בתחום הערבויות.ניהול יומן ותיאומי פגישות.מענה טלפוני.מעקב וניהול אחר משימות שוטפות.  ניסיון: ניסיון בניהול יומנים.תודעת שירות גבוהה.ראש גדול, יוזמה ונכונות לעבודה מאומצת....
העבודה בימים א' - ה' בין השעות 8:00-17:00קבלת אורחים במשרדי החברה.מענה טלפוני. מענה לכלל המחלקות בחברה וסיוע כשצריך. עיסוק בתחום הערבויות בחברה. מיון וסינון דואר פנימי וחיצוני.שליחויות והזמנת ציוד משרדי לכלל החברה. דרישות:נכונות למשרה מלאה ועבודה מאומצתסבלנות, סובלנות ותודעת שירות גבוההיוזמה וראש גדול...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 8:30-17:00תיאור המשרה :העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים)   במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם במגדלי ב.ס.ר בפתח תקווה (ברח' ז'בוטינסקי – צמוד לתחנת הרכבת הקלה)העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים ...