073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 8 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה דרוש/ה אחראי/ת שיווק

העבודה במשרה מלאה ימים א' – ה' במשרה מלאה

תפעול כלל היבטי השיווק של הפירמה ועבודה צמודה עם הצוות המשפטי, צוות משאבי אנוש והפיתוח העסקי ליזום והוצאה לפועל של תוכניות שיווקיות ואירועי השיווק השוטפים.

התפקיד כולל:   

·      פיתוח תוכן כגון מצגות ללקוחות, חומר שיווק לפרזנטציות, סרטונים, מדריכים אלקטרוניים, אינפוגרפיקות, וברושורים.

·      ניהול שיווקי של שיתופי הפעולה במסגרת קשרי החוץ והיח"צ.

·      ניהול והפקה של אירועים, וובינרים וכנסים – הובלה, תכנון, מיתוג, שיווק והוצאה לפועל. עבודה מול הצוותים הלוגיסטיים במשרד או מול גופים חיצוניים במסגרת קשרי החוץ.

·      תקשורת פנימית וחיצונית – עיצוב ויצירה של ניוזלטרים, הזמנות לאירועים, עיצוב טיזרים, עיצוב ברושורים ועוד

·      ניהול הקשר מול ספקי המחלקה – בתי דפוס, מעצב גרפי, ספקי מיתוג, חברת הפקה וכיוצא באלו.

·      איסוף, עריכה וארגון של תכנים שיווקיים, כולל עדכון מערכות ה- data והארכיב המחלקתיים.

·      מיתוג, פרסום –עיצוב גרפי עצמאי בפורמטים קבועים מראש ויצירת תבניות מעוצבות שישמשו כ Templates לשימוש עצמאי. תכלול הדפסת חומרים מעוצבים ומוצרים ממותגים מול בית הדפוס או הספק הרלוונטי.

·      תפעול פעילות הפירמה בערוצי המדיה החברתית – לינקאדין, פייסבוק ואינסטגרם.

·      ריכוז תחום החסויות והכנסים.


מה דורש התפקיד?

יכולות ניהול פרויקט גבוהות, תשומת לב לפרטים, ראייה מערכתית ויכולת תכנון, תיעדוף משימות ועמידה בלחצים, נחישות ואנרגטיות, יצירתיות, יכולת למידה ועבודה עצמאית, הבחנה בין עיקר לטפל, כושר ניסוח בכתב ובעל פה, סדר, דייקנות ויסודיות, יכולת איסוף, ניתוח והצלבת נתונים. ניסיון בעבודה עם דו"חות ומאגרי מידע, ביצועיסטיות, יוזמה והגדלת ראש, יחסי אנוש מצויינים.

 

בנוסף, אנו מחפשים מועמד.ת בעל תקשורת מצוינת בעל פה ובכתב – היודע לבנות נרטיב ולספר את הסיפור בצורה אטרקטיבית, יצירתית ומותאמת קהל יעד. ינתן יתרון לבעלי ניסיון ביצירת קמפיינים ואסטרטגיות שיווקיות, ניסיון בניהול מערכות תוכן, תוכנות ניהול קשרי לקוחות ואוטומציה שיווקית, ידע בשיווק דיגיטלי ושיווק מסורתי, ניסיון במדידה, מעקב אחר נתונים ומדדי KPI.


דרישות:

  • ניסיון מוכח בשיווק, עיצוב, מיתוג ועריכת תוכן של לפחות שלוש שנים חובה.
  • תואר ראשון ממוסד אקדמי מוביל - חובה.
  • תואר במשפטים - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט ולמדיה החברתית - חובה.
  • ניסיון מוכח בניהול פרויקטים חוצי ארגון מול אנשי צוות רבים.
  • ניסיון בהפעלת כלי שיווק דיגיטליים – יתרון.
  • עברית ברמת שפת אם. אנגלית שפת אם – יתרון.
  • ניסיון ביישומי מחשב, אופיס, עם דגש על אקסל.
  • ניסיון מפירמת עורכי דין/רואי חשבון - יתרון משמעותי. 


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א' - ה' נכונות למשרה מלאה – 8:00-17:00 ולעיתים 9:00-18:00 עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.עבודה מול שאר המחלקות בחברה.עיסוק בתחום הערבויות.ניהול יומן ותיאומי פגישות.מענה טלפוני.מעקב וניהול אחר משימות שוטפות.  ניסיון: ניסיון בניהול יומנים.תודעת שירות גבוהה.ראש גדול, יוזמה ונכונות לעבודה מאומצת....
העבודה בימים א' - ה' בין השעות 8:00-17:00קבלת אורחים במשרדי החברה.מענה טלפוני. מענה לכלל המחלקות בחברה וסיוע כשצריך. עיסוק בתחום הערבויות בחברה. מיון וסינון דואר פנימי וחיצוני.שליחויות והזמנת ציוד משרדי לכלל החברה. דרישות:נכונות למשרה מלאה ועבודה מאומצתסבלנות, סובלנות ותודעת שירות גבוההיוזמה וראש גדול...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 8:30-17:00תיאור המשרה :העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים)   במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם במגדלי ב.ס.ר בפתח תקווה (ברח' ז'בוטינסקי – צמוד לתחנת הרכבת הקלה)העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים ...