073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 10 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה מזכיר/ת קבלה ראשי/ת

העבודה בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00

התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות המשרד, ניתוב שיחות, קבלת קהל ותיאומי פגישות, הזמנות כיבוד, שליחויות ודואר.

התפקיד דינמי ומתממשק עם גורמים מרובים כולל אורחי המשרד ועובדים ולכן חשוב לנו יחסי אנוש ורמת שירות בלתי מתפשרת.

סדר וארגון, ירידה לפרטים ואחריות, תקתקנות והגדלת ראש.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה.

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00 (גמיש בשעת ההתחלה)התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני, הכנת קפה, אירוח, הדפסות, כריכות, הגשת שתיה, טיפול במיילים ובאדמיניסטרציה השוטפת....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 (גמיש עד 16:00)העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת וכן אחריות על הפקת אישורי זכויות, מסמכי המחאת זכויות, הערות אזהרה, הגשות בנט המשפט, רמ"י וטאבו. העבודה הינה מול עורכי דין במשרד ומחוצה לו וכן מענה טלפוני ללקוחות המשרד.עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה ש...
העובדים במרכז אופי משפחתי מקום שהוא בית
משרה בין א-ה במשרה מלאה בין 8:00-16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הזמנות ציוד, הכנת מסמכים, הגשות בנט המשפט, התנהלות מול כספים: גבייה, הוצאת חשבוניות,, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לעורכי הדין.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד -חובה...