073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 5 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול בב"ב מחפשת מזכיר/ה

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 (גמיש עד 16:00)

העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת וכן אחריות על הפקת אישורי זכויות, מסמכי המחאת זכויות, הערות אזהרה, הגשות בנט המשפט, רמ"י וטאבו. העבודה הינה מול עורכי דין במשרד ומחוצה לו וכן מענה טלפוני ללקוחות המשרד.

עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- חובה


אחראיי/ת, "ראש גדול ", רצון ויכולת למידה וכן יכולת עבודה עצמית.


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א' - ה' נכונות למשרה מלאה – 8:00-17:00 ולעיתים 9:00-18:00 עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.עבודה מול שאר המחלקות בחברה.עיסוק בתחום הערבויות.ניהול יומן ותיאומי פגישות.מענה טלפוני.מעקב וניהול אחר משימות שוטפות.  ניסיון: ניסיון בניהול יומנים.תודעת שירות גבוהה.ראש גדול, יוזמה ונכונות לעבודה מאומצת....
העבודה בימים א' - ה' בין השעות 8:00-17:00קבלת אורחים במשרדי החברה.מענה טלפוני. מענה לכלל המחלקות בחברה וסיוע כשצריך. עיסוק בתחום הערבויות בחברה. מיון וסינון דואר פנימי וחיצוני.שליחויות והזמנת ציוד משרדי לכלל החברה. דרישות:נכונות למשרה מלאה ועבודה מאומצתסבלנות, סובלנות ותודעת שירות גבוההיוזמה וראש גדול...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 8:30-17:00תיאור המשרה :העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים)   במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם במגדלי ב.ס.ר בפתח תקווה (ברח' ז'בוטינסקי – צמוד לתחנת הרכבת הקלה)העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים ...