073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 4 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א לתפקיד אחראי/ת דיגיטל

ימים א-ה במשרה מלאה

התפקיד כולל:

אחריות על כלל הנכסים והנוכחות הדיגיטלית משלב האסטרטגיה ועד הפעלה Hands on

בסושיאל – טיפול בערוץ הסושיאל A to Z - גיבוש אסטרטגית נוכחות המותג למספר קהלי יעד ובמספר פלטפורמות. בניית תכנית עבודה וגאנט, רעיונאות, כתיבה והפקה של פוסטים, סרטונים, רילס וכו', הפצה, קידומים וקמפיינים.

אתר אינטרנט - ניהול ותחזוקה כולל עדכונים שותפים, כתיבת תוכן וכו'.

חלק מצוות שיווק, בכפוף למנהלת המחלקה

עבודה ומתן מענה לממשקים רבים בארגון

עבודה מול ספקים חיצוניים

 

דרישות חובה:

 

·     מקצוענות, יסודיות, דיוק וירידה לפרטים.

·     חשיבה יצירתית

·     ידע וניסיון משמעותי בניהול סושיאל בכל הפלטפורמות.

·     יכולת עבודה כחלק מצוות ותוך שיתוף פעולה.

·     יחסי אנוש מעולים ויכולת לנהל ולתחזק קשרים עם ממשקים פנים וחוץ אירגוניים.

- יכולת כתיבה והבעה שיווקי עברית + אנגלית.

- שליטה מלאה ב, PPT excel , wordpress

·     עדיפות לרקע מחברות שירותים/פיננסים/משפטי

  • ·      המשרה מיועדת לכל המינים

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00 (גמיש בשעת ההתחלה)התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני, הכנת קפה, אירוח, הדפסות, כריכות, הגשת שתיה, טיפול במיילים ובאדמיניסטרציה השוטפת....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00 (גמיש עד 16:00)העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת וכן אחריות על הפקת אישורי זכויות, מסמכי המחאת זכויות, הערות אזהרה, הגשות בנט המשפט, רמ"י וטאבו. העבודה הינה מול עורכי דין במשרד ומחוצה לו וכן מענה טלפוני ללקוחות המשרד.עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה ש...
העובדים במרכז אופי משפחתי מקום שהוא בית
משרה בין א-ה במשרה מלאה בין 8:00-16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הזמנות ציוד, הכנת מסמכים, הגשות בנט המשפט, התנהלות מול כספים: גבייה, הוצאת חשבוניות,, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לעורכי הדין.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד -חובה...