073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

לחברת נדל"ן יזמית מובילה בתחום ההתחדשות עירונית, מגייסת עוזר/ת משפטי/ת למחלקת הנדל"ן

המשרה בימים א-ה במשרה מלאה

  • התפקיד כולל: Back Office תמיכה בפעילות המחלקה. ניהול, בקרה ותיאום של תהליכים משפטיים ורגולטוריים, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים (בנקים, רשויות, משרדי עו"ד), הכנת דו"חות סטטוס שבועיים, הגשת מסמכים ותיאום שליחויות, ניהול יומן ותזכורות למחלקה, מעקב יומי אחר ביצוע משימות ומתן תזכורות בהתאם,.


דרישות התפקיד

  • ניסיון קודם כעוזר/ת משפטי/ת, מזכיר/ה משפטי/ת או תפקיד Back Office דומה – יתרון משמעותי.
  • השכלה אקדמית רלוונטית – יתרון (משפטים / מנהל עסקים / מנהל ומזכירות).
  • שליטה מלאה ביישומי Office ) בדגש על  Excel -Word )
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול מסמכים – יתרון.
  • דיוק, אחריות, ראש גדול, סדר ושיטתיות גבוהה – ניהול מסמכים ותהליכים ללא טעויות, עמידה בלוחות זמנים ובקרה שוטפת.
  • יכולת מתן מענה מהיר ויעיל, ושירותיות גבוהה מול מגוון ממשקים פנימיים וחיצוניים.
  • יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם מספר מחלקות.
  • תקשורת בין-אישית טובה ויחסי אנוש מצוינים.


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכה, המעוניינ/ת לקחת חלק בבניה ופיתוח בית ספר חדשני לרפואה.עבודה בימים א' - ה' משרה מלאה בין 8:00-16:00הגדרת התפקיד:הגדרת התפקיד:ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים. ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול. ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נצי...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:30-17:30 (גמיש)העבודה כוללת: בניהול פרויקטים, הוצאת חשבוניות וקבלות, הכנת דוחות ומשכורות, אפי אוור, רווחה, קליטת עובדים ספקים ניהול מו"מ , הזמנת ציוד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרציה קודם - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון בתוכנת עו"דכנית - יתרון אנגלית ברמה טובה - חובה....
משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: * מענה טלפוני: ניתוב שיחות, סינון לפי מדיניות המשרד, מתן מידע ראשוני. * קבלת קהל: קבלת לקוחות ואורחים, הכוונה ודאגה לנוחותם. * תפעול שוטף: טיפול בדואר ושליחויות, עדכון רשימות טלפונים. * עבודה מול ספקים: תיאום מול שליחים ושירותים חיצוניים. *תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע לצוות המשרד בביצוע משימות מזדמנות.דרישות:• ניסיון קודם בעבודה דומה – יתרון • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ובמערכות ניהול משרד • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש...