073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה דרוש/ה מנהל/ת גבייה

העבודה במשרה מלאה ימים א' – ה' במשרה מלאה

התפקיד כולל: טיפול בגביית חשבונות, הפקת דיווחים ניהוליים, ניהול יעדי גביה, תחזיות גביה ותזרים. 

התפקיד כרוך בעבודה ישירה מול שותפי ולקוחות הפירמה.

דרישות:

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

ידע באקסל ברמה גבוהה - חובה.

אנגלית ברמה גבוהה- חובה.

תואר ראשון או הכשרה מקצועית בתחום הכספים - יתרון.

ניסיון של שנתיים לפחות בתחום - יתרון.

מיומנויות:

אחריות ושירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, דייקנות וסדר, יחסי אנוש טובים.



איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכה, המעוניינ/ת לקחת חלק בבניה ופיתוח בית ספר חדשני לרפואה.עבודה בימים א' - ה' משרה מלאה בין 8:00-16:00הגדרת התפקיד:הגדרת התפקיד:ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים. ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול. ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נצי...
המשרה בימים א-ה במשרה מלאה התפקיד כולל: Back Office תמיכה בפעילות המחלקה. ניהול, בקרה ותיאום של תהליכים משפטיים ורגולטוריים, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים (בנקים, רשויות, משרדי עו"ד), הכנת דו"חות סטטוס שבועיים, הגשת מסמכים ותיאום שליחויות, ניהול יומן ותזכורות למחלקה, מעקב יומי אחר ביצוע משימות ומתן תזכורות בהתאם,.דרישות התפקידניסיון קודם כעוזר/ת משפטי/ת, מזכיר/ה משפטי/ת או תפקיד Back Office דומה – יתרון משמעותי.השכלה אקדמית רלוונטית – יתרון (משפטים / מנהל עסקים / מנהל ומזכירות).שלי...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:30-17:30 (גמיש)העבודה כוללת: בניהול פרויקטים, הוצאת חשבוניות וקבלות, הכנת דוחות ומשכורות, אפי אוור, רווחה, קליטת עובדים ספקים ניהול מו"מ , הזמנת ציוד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרציה קודם - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון בתוכנת עו"דכנית - יתרון אנגלית ברמה טובה - חובה....